Ofte stilte spørsmål

Hvem er DNB Jubl for
Må jeg være kunde i DNB?
- Ja, du må være registrert i vårt kundesystem og mobilnummeret ditt må være registrert.

Hvordan registrerer jeg meg?
- Du registrerer deg ved å Bli med og juble eller du vil få beskjed om å registrere deg første gangen du er inne i DNB Jubl og trykker Kjøp billetter.

Er det egen bruker for DNB Jubl?
- Du logger deg inn ved hjelp av mobilnummeret ditt og mottar en engangskode.

Billetter
Hvordan kjøper jeg billetter, kreves det et passord?
- Trykk Kjøp billetter, legg inn mobilnummeret ditt og du mottar en engangskode.

Hvor finner jeg billettene jeg kan kjøpe?
- På alle sakene på Hjem-siden eller i Aktivitetskalenderen på de enkelte sakene, trykk på knappen Kjøp billetter.

Hvor mange billetter kan jeg kjøpe i per arrangement?
- Se nærmere i tilbudene, det står det eller trykk på Kjøp billetter og trykk i firkanten under  Antall.

Hvor får jeg billettene?
- Billettbekreftelse blir sendt på e-post og sms, i tillegg finner du billettene i Mine kjøp (bortsett fra der du blir sendt til samarbeidspartner for å velge sete eller via Ticketmaster, da kommer bekreftelsen på e-post).

Hvem kontakter jeg hvis billetten ikke ligger i Mine kjøp og jeg ikke har fått bekreftelse på hverken e-post eller sms?
- Dette skal ikke skje så lenge betalingen er godkjent, men da må du ta kontakt med oss på e-post: jubl@dnb.no så undersøker vi saken.

Kan jeg bytte min(e) billett(er)?
- Nei dessverre, det er ikke mulig å gjøre endringer på kjøpte billetter.

Har funnet billetter jeg har lyst på, men klarer ikke å kjøpe – hva er galt?
- Det kan være utsolgt eller en feil i systemet. Tjenesten vår er ny og ikke helt uten ‘’bugs’’, så dette kan skje. Da er vi veldig takknemlige om du gir oss beskjed på e-post: jubl@dnb.no, så undersøker vi hvorfor.

Hvor raskt oppdateres tilgjengeligheten på billetter på nettsiden?
- Oppdatering skjer fortløpende.

Utsolgt?
- Vi oppdaterer tilbudene med utsolgt så fort som mulig.

Er det en maksgrense på antall billetter per pers? Varierer det fra arrangement til arrangement, og vil det stå opplyst på nettsiden?
- Det er som regel en begrensning på antall, det finner du ved å trykke Kjøp billetter og trykk i firkanten under Antall.

Kan jeg som DNB kunde kjøpe billetter og gi dem til venner og familie som ikke er kunder i DNB uten at jeg blir med selv?
- Ja, det kan du.

Hva om jeg ikke får tilsendt billettbekreftelse på e-post og sms?

- Kan det være du har lagt inn feil mobilnr eller e-postadresse? Du vil finne kjøpte billetter i Mine kjøp, hvis vi har sendt deg videre til Ticketmaster finner du dem der i din brukerkonto. Hvis det er hos Operaen, ta kontakt på telefon: (+47)  21 42 21 21.

Jeg kan ikke gå likevel og vil ha pengene tilbake for billettene. Er dette mulig?
- Nei dessverre, men du kan gi dem til noen du kjenner.

Hvordan vet jeg at billetten min er ekte?
- Hvis du har overtatt billetten/kjøpt den av noen er dette på eget ansvar.

Jeg får ikke dratt allikevel, kan billettene avbestilles og refunderes?
- Kjøpte billetter kan dessverre ikke endres eller bli refundert.

Kan jeg bytte dag på min billett?
- Nei dessverre det går ikke, men du kan kjøpe nye billetter og gi de andre til noen du kjenner.

Mistet/slettet billetten jeg fikk på e-post/sms, hva gjør jeg?
- Du finner alltid billettene dine i Mine kjøp.

Har kjøpt billetter til en kamp og har mistet/frastjålet mobilen, hvordan får jeg tak i billettene mine?
- Du vil alltid finne billettene dine i Mine kjøp i DNB Jubl.

Kan jeg ta med meg venner og familie som ikke er kunder i DNB?
- Ja selvfølgelig, det er jo bare hyggelig.

Betaling
Kan jeg betale med Vipps?
- Alt du kjøper på denne nettsiden gjøres via Vipps.

Er det mulig å betale med kort?
- Nei dessverre, alle kjøp gjøres via Vipps.

Betalingen feilet ved bestilling og ikke fått bekreftelse?
- Hvis du ikke har bekreftet kjøpet i Vipps har du ikke betalt. Du mottar bekreftelse på e-post og sms når kjøpet er gjennomført.

Jeg har blitt belastet 2 ganger for kjøpet?
- Uff, dette skal ikke være mulig, men send oss en e-post: jubl@dnb.no.

Kjøp feiler, hvem kan hjelpe meg?
Får du ikke kjøpt, kan det være forskjellige grunner til det:
- Sjekk om du har godkjent betalingen i Vipps, hvis du har skrudd av varsling får du ikke beskjed direkte.
- Har du penger på kontoen som er knyttet opp mot Vipps?
- Det kan være utsolgt.
- Hvis du fremdeles har problemer ta kontakt med oss på e-post: jubl@dnb.no.

Kommer flere spørsmål og svar om disse temaene:
Avlysning
Arrangement
Kontakt med DNB Jubl
Geografi - hele landet
Min profil/mine kjøp
Personvern
Potensiell arrangør
Annet/diverse